360haven works best with JavaScript enabled
Little Kids Shouldn't Play Online Shooters
Loading
Register
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 8 of 11
  1. #1
    Dead
    SatsuinoHado

    Original Boss is offline
    Join Date : Jan 2011
    Location : Climbing a long ladder
    Posts : 4,029
    Array

    Little Kids Shouldn't Play Online Shooters




  2. #2
    The Immortal God
    Rpg_Fan

    CloudStrife7x is offline
    Join Date : Dec 2010
    Location : Unknown
    Age : 29
    Posts : 18,760
    Array
    Twitter: @

    Re: Little Kids Shouldn't Play Online Shooters

    how so true it is lol, but seriously little kids shouldnt play any online games :P
    Downloads : 157 || Uploads : 0 || Rep Power : 22151 || Posts : 18,760 || Thanks : 4,451 || Thanked 3,095 Times in 2,607 Posts



  3. #3
    Advertiser

    XajNyne is offline
    Join Date : Jan 2011
    Location : Australia
    Posts : 3,230
    Array

    Re: Little Kids Shouldn't Play Online Shooters

    Haha! Hilarious! Owned by a toddler! Yeah true though........little kids shouldn't play violent online games at all lol!
    Downloads : 111 || Uploads : 7 || Rep Power : 5840 || Posts : 3,230 || Thanks : 1,151 || Thanked 327 Times in 242 Posts


    LEGIT HACKERS DON'T ADVERTISE!

  4. #4
    Banned Noob
    Noctis Caelum is offline
    Join Date : Dec 2010
    Location : On the Normady
    Age : 32
    Posts : 6,079
    Array

    Re: Little Kids Shouldn't Play Online Shooters

    lol so true.....

  5. #5
    Senior Member
    kellzclub is offline
    Join Date : May 2011
    Location : Westchester
    Posts : 123
    Array
    Twitter: @

    Re: Little Kids Shouldn't Play Online Shooters

    I also agree.

  6. #6
    Haven Donator

    Judd is offline
    Join Date : Nov 2011
    Posts : 694
    Array

    Re: Little Kids Shouldn't Play Online Shooters

    That video was cool.

    Side note: I played online as a kid, Xbox then 360. U MAD?
    Downloads : 45 || Uploads : 0 || Rep Power : 2960 || Posts : 694 || Thanks : 72 || Thanked 195 Times in 104 Posts



  7. The Following User Says Thank You to Judd For This Useful Post:


  8. #7
    Advertiser

    XajNyne is offline
    Join Date : Jan 2011
    Location : Australia
    Posts : 3,230
    Array

    Re: Little Kids Shouldn't Play Online Shooters

    Quote Originally Posted by Judd View Post
    That video was cool.

    Side note: I played online as a kid, Xbox then 360. U MAD?
    I'm sure you were not a toddler though lol!
    Downloads : 111 || Uploads : 7 || Rep Power : 5840 || Posts : 3,230 || Thanks : 1,151 || Thanked 327 Times in 242 Posts


    LEGIT HACKERS DON'T ADVERTISE!

  9. #8
    The Immortal God
    Rpg_Fan

    CloudStrife7x is offline
    Join Date : Dec 2010
    Location : Unknown
    Age : 29
    Posts : 18,760
    Array
    Twitter: @

    Re: Little Kids Shouldn't Play Online Shooters

    Quote Originally Posted by Judd View Post
    That video was cool.

    Side note: I played online as a kid, Xbox then 360. U MAD?
    yup i am mad lol, not really :P
    Downloads : 157 || Uploads : 0 || Rep Power : 22151 || Posts : 18,760 || Thanks : 4,451 || Thanked 3,095 Times in 2,607 Posts



 

 
Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Replies: 0
    Last Post: 03-15-2015, 09:18 AM
  2. [YouTube] Top 10 Competitive Online Shooters
    By THUMBS in forum Youtube Famous
    Replies: 0
    Last Post: 07-21-2014, 06:44 PM
  3. Anyone play Tera Online?
    By Idlehands88 in forum Pc General Discussion
    Replies: 6
    Last Post: 02-27-2013, 05:48 AM
  4. Anyone play Dragon Ball Online?
    By hydew44 in forum Chit Chat
    Replies: 8
    Last Post: 09-17-2011, 01:05 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
This website uses cookies
We use cookies to store session information to facilitate remembering your login information, to allow you to save website preferences, to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.
     

About 360haven

    360haven is an Forum Devoted To Game modding Fans from all over the world.

    An Awesome Community of Xbox 360 Gamers, Modders and Developers who Create & Share Tutorials, Applications, Gfx, Trainers and Gamesaves.

    A haven for the l33t.
    A scarce paradise for modders.

Like this page

Google+