360haven works best with JavaScript enabled
Tire Hula Hoop
Loading
Register
Results 1 to 8 of 8

Thread: Tire Hula Hoop

  1. #1
    Eternal Dragoon
    Rpg_Fan

    Serious_M is offline
    Join Date : Dec 2010
    Location : Netherlands , Amsterdam
    Age : 33
    Posts : 13,032
    Array

    Tire Hula Hoop





    Sure, buddy, you're having fun using a tire as a hula hoop, but somewhere a poor truck is walking around on a crutch!
    Downloads : 57 || Uploads : 1 || Rep Power : 16106 || Posts : 13,032 || Thanks : 3,661 || Thanked 1,791 Times in 1,446 Posts


    Serious_M

  2. The Following User Says Thank You to Serious_M For This Useful Post:


  3. #2
    The Immortal God
    Rpg_Fan

    CloudStrife7x is offline
    Join Date : Dec 2010
    Location : Unknown
    Age : 29
    Posts : 18,760
    Array
    Twitter: @

    Re: Tire Hula Hoop

    lmao that was weird
    Downloads : 157 || Uploads : 0 || Rep Power : 22147 || Posts : 18,760 || Thanks : 4,451 || Thanked 3,095 Times in 2,607 Posts



  4. #3
    Retired Staff

    thegutta is offline
    Join Date : Jun 2011
    Location : On Top Of The World
    Posts : 10,475
    Array
    Twitter: @

    Re: Tire Hula Hoop

    Wow White people seriously y'all got all the time in the world lol
    Downloads : 47 || Uploads : 0 || Rep Power : 13177 || Posts : 10,475 || Thanks : 3,231 || Thanked 1,396 Times in 1,224 Posts




  5. #4
    Eternal Dragoon
    Rpg_Fan

    Serious_M is offline
    Join Date : Dec 2010
    Location : Netherlands , Amsterdam
    Age : 33
    Posts : 13,032
    Array

    Re: Tire Hula Hoop

    Quote Originally Posted by SiN View Post
    Welcome to 3H , enjoy your stay
    thanks for the welcome again lol Sin
    Downloads : 57 || Uploads : 1 || Rep Power : 16106 || Posts : 13,032 || Thanks : 3,661 || Thanked 1,791 Times in 1,446 Posts


    Serious_M

  6. #5
    CalmKhaos

    Re: Tire Hula Hoop

    Definitely too much time, but impressive nonetheless.

  7. #6
    Retired Staff

    thegutta is offline
    Join Date : Jun 2011
    Location : On Top Of The World
    Posts : 10,475
    Array
    Twitter: @

    Re: Tire Hula Hoop

    Quote Originally Posted by SiN View Post
    Welcome to 3H , enjoy your stay
    Wrong section SiN lol stop spamming :D :p
    Downloads : 47 || Uploads : 0 || Rep Power : 13177 || Posts : 10,475 || Thanks : 3,231 || Thanked 1,396 Times in 1,224 Posts




  8. #7
    Dead
    SatsuinoHado

    Original Boss is offline
    Join Date : Jan 2011
    Location : Climbing a long ladder
    Posts : 4,029
    Array

    Re: Tire Hula Hoop

    That was funny also sin stop spamming! lol

  9. #8
    Haven Mangekyo Sharigan Master

    SiN is offline
    Join Date : Nov 2011
    Location : Dunn NC
    Age : 38
    Posts : 1,244
    Array

    Re: Tire Hula Hoop

    Holy crap... I didn't know... It was doing that I was on my cell phone weird..
    Service was dropping I guess it was trying to post it more than once while tryin to find service... I don't know why it was posting welcome to 3H... In here tho.....lol. Sorry that happen.... :/

    If that ever happens again, then you know why......lol

    But funny video tho.....lol
    Downloads : 21 || Uploads : 0 || Rep Power : 3500 || Posts : 1,244 || Thanks : 217 || Thanked 143 Times in 120 Posts



    AFX ART: By me

 

 

Similar Threads

  1. [News] Forza Horizon 2: Falken Tire Car Pack
    By THUMBS in forum X1 Game News
    Replies: 0
    Last Post: 11-04-2014, 05:37 PM
  2. [YouTube] Come On Out Hula Girl! (Prop Hunt! #189)
    By devilswarchild in forum Youtube Famous
    Replies: 0
    Last Post: 06-11-2014, 07:19 PM
  3. [YouTube] Horrifying Tire Commercial from Japan
    By Serious_M in forum Youtube Famous
    Replies: 9
    Last Post: 01-08-2014, 07:40 PM
  4. Driver Saves Truck After Blown Tire
    By Serious_M in forum Youtube Famous
    Replies: 1
    Last Post: 10-07-2012, 05:07 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
This website uses cookies
We use cookies to store session information to facilitate remembering your login information, to allow you to save website preferences, to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners.
     

About 360haven

    360haven is an Forum Devoted To Game modding Fans from all over the world.

    An Awesome Community of Xbox 360 Gamers, Modders and Developers who Create & Share Tutorials, Applications, Gfx, Trainers and Gamesaves.

    A haven for the l33t.
    A scarce paradise for modders.

Like this page

Google+